Contact

Stel ons je vraag, je krijgt binnen de 24 uur antwoord.
Zodra een van onze medewerkers online is, kan je ook kiezen voor een rechtstreeks chatgesprek door op de chatknop, onderaan rechts van je scherm, te klikken.

Contacteer ons bij vragen

Zowel in Schelle als Sint-Niklaas staan we klaar om je vragen te beantwoorden.

Klantenkaart

Bij je bezoek aan Wima krijg je een klantenkaart met een persoonlijke barcode. Hiermee kan je drankjes en eten bestellen, in het restaurant aan tafel schuiven en je bowlingbaan activeren. Wij werken met het getrouwheidssysteem Joyn. Toon je kaart bij het afrekenen en je spaart voor een ontbijt, een tapasbordje, of zelfs een uitgebreide brunch in San Marco Village.

Wima Schelle
Boomsesteenweg 35
2627 Schelle
03/888 21 77
wima.schelle@wima.be



Ma - Do: 14u - 24u
Vrij: 14u - 02u
Za: 10u30 - 02u
Zo: 9u30 - 24u

Wima Sint-Niklaas
Grote markt 25
9100 Sint-Niklaas
03/777 34 99
wima.sintniklaas@wima.be



Ma - Woe: 14u - 24u
Do: 14u - 24u (enkel feestdagen, schoolvakanties en op afspraak)
Vrij: 14u - 02u
Za: 13u - 02u
Zo: 13u - 23u

Wima Schelle

Boomsesteenweg 35
2627 Schelle
03/888 21 77
wima.schelle@wima.be
  • Ma - Do: 14u - 24u
  • Vrij: 14u - 02u
  • Za: 10u30 - 02u
  • Zo: 9u30 - 24u

Wima Sint-Niklaas

Grote markt 25
9100 Sint-Niklaas
03/777 34 99
wima.sintniklaas@wima.be
  • Ma - Woe: 14u - 24u
  • Do: 14u - 24u (enkel feestdagen, schoolvakanties en op afspraak)
  • Vrij: 14u - 02u
  • Za: 13u - 02u
  • Zo: 13u - 23u

Jobs

Vriendelijkheid en een persoonlijke topservice zijn standaard bij Wima. Wil je hieraan meewerken?

Bekijk onze jobs >

Betalingsmogelijkheden

Bij ons kan je op het einde van je bezoek niet enkel cash betalen maar ook met Bancontact, Visa, Mastercard, American Express, maaltijdcheques van Ticket Restaurant en de voordeelkaart van de Gezinsbond.